Sprzątanie biur w Krakowie, Katowicach, Gliwicach

baner_111

Sprzątanie biur

W zależności od Państwa wymagań, oferujemy usługi cykliczne oraz jednorazowe, a także serwis w zastępstwie. Mają Państwo wpływ na pory sprzątania biura (dostępny jest również serwis nocny), a także ich zakres czy to, jak często prace mają być wykonywane. W skład naszych usług poza sprzątaniem biura wchodzi również dbanie o jego zaopatrzenie w niezbędne artykuły higieniczne (mydło, papier toaletowy itp.). Dysponujemy profesjonalnymi środkami czystości, które są jednocześnie niezwykle skuteczne oraz całkowicie bezpieczne dla środowiska naturalnego i osób, które mają z nimi styczność. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i chętnie wysłuchamy, jakie mają Państwo oczekiwania.

Poza sprzątaniem biura wykonujemy również:

  • polimeryzację podłóg
  • akrylowanie podłóg i posadzek
  • usuwanie polimerów
  • renowację posadzek i podłóg
  • gruntowne doczyszczenie podłóg ręczne i maszynowe

Zapraszamy do współpracy Klientów z Katowic, Krakowa i nie tylko.


Sprzątanie biura w 3 krokach:

  • 1. Metraż, częstotliwość, wizja lokalna. Są to podstawowe informacje, które pozwolą nam przygotować ofertę cenową. Podczas wizji lokalnej będzie możliwość zwrócenia uwagi na charakterystyczne i istotne elementy utrzymywania czystości w Państwa firmie lub innym obiekcie. Wstępną ofertę możemy przesłać jeszcze przed wizją.
  • 2. Kiedy sprzątać? Doradzimy jak najlepiej ułożyć grafik, aby był spójny z charakterystyką Państwa działalności. Sprzątanie biur może odbywać się raz w tygodniu (lub nawet rzadziej) bądź codziennie przez 7 dni w tygodniu. Możliwe jest sprzątanie biur i innych obiektów wcześnie rano, w ciągu dnia, wieczorem lub w nocy. Może ono odbywać się w obecności pracowników lub poza godzinami pracy Państwa firmy.
  • 3. Dobry początek. W pierwszy dzień zjawią się u Państwa 3 osoby: opiekun klienta, kierowca (który będzie dowoził niezbędne środki chemiczne i sprzęt) oraz oczywiście Pani Sprzątająca, która będzie na stałe związana z Państwa firmą. Jeśli dana osoba będzie akurat na urlopie lub zwolnieniu lekarskim, zapewnimy odpowiednie zastępstwo i przekażemy dane o zakresie obowiązków. Wszystko po to, by nie odczuli Państwo w związku z tym żadnego dyskomfortu.

Jak usprawniamy utrzymanie czystości?

Redukcja kadrowo-płacowa.

Skorzystanie z usług zewnętrznej firmy jest o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż samodzielne sprawowanie kontroli nad utrzymaniem czystości w firmie. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie muszą się Państwo martwić o urlopy ani zwolnienia lekarskie osób dbających o czystość w Państwa firmie.

Skupienie na biznesie.

W sytuacji, gdy zachodzą jakiekolwiek zmiany w kadrze sprzątającej dane biuro, Państwa pracownicy administracyjni nie muszą zawracać sobie głowy ustalaniem warunków współpracy. Sami zadbamy o wprowadzenie nowych osób w zakres ich obowiązków.

Czysty outsourcing.

Dzięki skorzystaniu z naszych usług nie muszą Państwo już dłużej się martwić o zaopatrzenie firmy w artykuły higieniczne, środki czystości, mopy ani żadne inne materiały czy sprzęty.

Redukcja kosztów.

Specjalistyczne środki myjące, efekt skali, dofinansowanie pracowników i najlepsze techniki myjące powodują znaczne obniżenie kosztów utrzymania biura w czystości.

Dlatego My!

Czysty Efekt. Jakość. Czystość. Bezpieczeństwo.

Nasi pracownicy są doskonale wyszkoleni i posiadają szeroką wiedzę na temat polimeryzacji podłóg czy zastosowania profesjonalnych środków kwaśnych i zasadowych. Są również świadomi czym jest stripper i podczas realizowania naszych usług ściśle przestrzegają zasad higieny. Rezultatem naszej pracy jest zawsze Czysty Efekt.

Najnowsze realizacje

Idzie zima

Aby profesjonalnie odśnieżyć dach należy dysponować odpowiednim sprzętem i wiedzą. Zapraszamy do korzystania z naszej pomocy.

Mycie specjalistyczne – cement

Maszyny budowlane mogą być szczególnie problematyczne w czyszczeniu. Ten ciągnik wspomagał budowy dróg i autostrad przez wiele lat, ale dzięki nam powstała na jego powierzchni warstwa asfaltu i cementu zniknęła.

Wszystkie